2014. április 13., vasárnap

Vargabéles

Marad még csütörtökről cérnametélt...kicsit elnéztem a csomagot, és fél kiló száraztésztát sikerült kifőzzek...én nagyon szeretem a húslevesben a sok tésztát, de EZ még nekem is hatalmas mennyiség volt...:D :D. De gondoltam, majd eszünk szombaton is levest...hát nem ettünk...kidobni mégsem akartam, így ma megszületett a döntés, hogy ha még jó a tészta, akkor vargabélest csinálok :D :D. Jó volt, így elkezdtem receptek után kutakodni...de aztán feladtam és inkább a saját fejem után mentem.

Hozzávalók:
- fél kg túró
- 3 egész tojás
- mazsola ízlés szerint
- reszelt citromhéj, citromlé
- cukor ízlés szerint
- 2 cs vaníliás cukor
- én kb. 400 gramm főtt cérnametéltet tettem bele, és nem volt sok :)
- 2x3 db réteslap

Egy magasabb falú tepsit kikenek olajjal, lerakom a réteslapokat, de mindegyiket megkenem olajjal. 3 db réteslap után jöhet a túrós-tésztás-mazsolás cucc, majd megint a réteslapok, olajozni most se felejtsünk el! Kb. 200-220 fokon pirosra sütjük a tetejét, megszórjuk porcukorral és már ehetjük is :)!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése