2014. július 1., kedd

Mentás-meggyes házi fagyi

Annyi házi készítésű fagyi receptjét olvastam a napokban, hogy csak na...aztán megnéztem, hogy nekem mik állnak itthon rendelkezésre, és hát nem annyira sok dolog volt itthon, de a neten olvasottak alapján bátran kísérleteztem ezzel a fagyival, és azt kell mondjam, hogy nem bántam meg. Különösen jó alkalom volt a kisérletezésre, hiszen PralinéZsuzsinál fagyis játék van :))))))))))))))).

Szóval nagyon egyszerű a fagyi receptje: egy késes aprítóba tegyünk fél kiló kimagozott meggyet (végül is az sem baj, ha fagyasztott, de azért ne legyen kőkemény, nem tudom, hogy mit szól a késes aprító kése hozzá), fél liter jó minőségű habtejszínt, pár mentalevelet és kis cukrot ízlés szerint.

 

Kapcsoljuk be a gépet és habosodásig dolgoztassuk meg. Tegyük egy tálba, majd az egészet a fagyasztóba és időnként kavarjuk át alaposan. Aztán, ha úgy gondoljuk (szerintem eltelt vagy négy óra, míg szépen adagolható lett a fagyi), fagyiskanállal gombóculjuk ki házi tölcsérbe vagy ostyatálba, lógassuk a lábunkat és együk meg a saját fagyinkat a saját tölcsérünkből :)).



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése