2014. március 11., kedd

Focaccia Farcita

Ma reggel a kovász kapcsán az angol kenyeres könyvemet olvasgattuk....és már régen is meg akartam ezt a kenyérfélét csinálni, de valahogy sosem került sor rá...na, majd akkor ma....délelőtt voltam Békáson bringával, hazafelé a helyi hipermarketben megvettem hozzá a kétféle sajtot (gorgonzola és mozzarella), begyurmáztam egy kenyértésztát hozzá. Mikor a tészta megkelt, kétfelé vettem, pizzasütő lemez méretűre kinyújtottam mindkettőt, rá hajigáltam az apróra tépkedett sajtokat és a bazsalikomleveleket az egyik lapra, a másikkal beborítottam, összenyomkodtam mindenhol, kicsit megszurkáltam és megkentem olívaolajjal, megszórtam nagyszemű sóval és ment a sütőbe. Mind elfogyott:), még Marcinak is ízlett!!! Jó bőven mehet bele a sajtokból, legalább 20 deka legyen a gorgonzola és a mozzarella is (több lehet, de kevesebb nem).




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése